Sweet Potato
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, 9 May 2013 | 06:14 | 0 Atasinchi
Hey Bloggers ! Ahlanwasahlan :D *cehh*
assalamualaikum *hulur tangan* winkk.
sihat semua? dh makan ka belum? xD
setelah sekian lamaa ku menyepi kini ku kembali . . . .  jyeahhhhhhhhhhh !
tetibaa dengan secara tidak sengaja dn tanpa diundang mood rajin nk 
updated blog ni pon datang haa.*kononnya*
amacam lagu baru waa haa? manyak best idok ? lagu sedih dih dih dih semuaa !
kekeke, nak buat acenaa, dh jiwaa wa minat dgn lagu tocing tocing nihh . . 
yg paling sodehh sekali , lagu dengan entry wa xngam ah ! xmasukk xD
lagu sodehh deh deh tapi entry diaa. kemain lgi haa merapuu . tediaqq tediaqq.
oke la oke laa. hmm , sabtu ni! yes. xsekolah kaan? . hola holaa ~
bole pi jumpaa abang aku kt PLKN nuhh. balik tu bole beli ais blended kt pasar malam 
kepala batas. dap dap dap woo . ceni (Y) .
p kepala batas semata mata nk carik ais blended hat 2inggit tu. wakakakaka ><
wells. apa salahnya kan abahh . demi anak tercintaaaaaaaaaaa :*
pejam celik pejam celik . dah  masuk bulan 5 kan? sekejap ja :'( 
dh pertengahan tahun. harini pun dh 9/5/2013. hari ibu bilaa eh?
nak buat suprise nih xD nk posted surat kt mak aku nihh :B . 
bagi kt pejabat pos then posmen mai antaq. tapi akhirnya smpai kt rumah aku jugak!
wakaka, diam diam tau. ? jgn bgitau mak tamii tauu :( . rahsia kita tau? xD
zzzzzzzzz *yaw* . ttiba ja mengantuk . 
pelik nihh ngantok awal. huwarghhhhh. *tutup mulut*
oke laa. gtg . see you soon :D
byebye . assalamualaikum  •_•
DOUBLE LOVE,
SyafiraAqilla x"D

 
 

PAST


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Assalamualaikum , holaaa blogger :D . welcome to my blog , dropped ur footprints at shoutbox . copycat NOT ALLOWED . Thanks guys :*
You Land here , click the follow button :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Terima kasih daun keladi ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
Owner : Syafira