Sweet Potato
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday, 29 December 2012 | 22:36 | 0 Atasinchi
 
Haiii bloggers ♥ . assalamualaikum anna ucapkann :P
jeng jengg jengg . kata abah den , kata ibu dennnn . setelah 2bulan cuti kini tiba kembali ~ *kringgggggggggggggggggg*
BACK TO SCHOOL   【X】 . whattaaa ? -,-
ampaa semuaaa mestii dh daftar kan ? Haha , sekolah ni lambatt sikittt ;p
biaa lambat asai selamat . eh? :X . bessstt la jugak p skolah tdi . *kononnya*
sampai2 sekolah tuu aku nmpak laa sorang budak ni lambai kt aku xD . aku mnaa pakai spekk .
xnampakk dongg . aku pun buat xkenaii . xD . lepastu , mak cakap tuu kawan tu . aku pun
hah ? hah ? sapaadiaaaa nih . xnampak . mai dekat sikitt tngok2 tu wanis! haha . podahhh . aku ingat sapadiaa :3 . lepastu aku sembang dengan dy luu . then dengaqq cikgu ckp kt budak cinaa tuuu dy
 dpt band 5 . aku pun weh weh aku dpt brapaa ni u.u .5 minutesss laterrr haaa kata ko 
*ala2 speaking londosss* muncui pulakk sorangg makhluk allah paling seksi ni . kak langg xD
dy mai tampaq pungkoq aku . kuajaaaa luu -3- . sembang jap . gosip 5minittt . patu beratoq nk daftarr x)
tngok2 jumpa cikgu asmawi kt meja 2A . wakluuu . cikgu disiplin tuu jdi guru kelass kiteee . :(
thenn jeng jenggg tibaaaaa laaa masaaaa aku . duduk dgn penuh sopan dgn ghairahnyaaa dpn cikguuu . sebelah tu mak aku . siapp haa tgnn dy tu nk cubitt aku lau resultt terok . haha ;p . over jaa :p
lepastu cikgu kata meritt budak ni 100 makcik . org bagi 100 dy pulangkan balik pun 100 . aku pun eh eh 
jgn macam ni cikgu . maluuuuu . mcm laa aku duk tolong cikguu . tu xnaik tu merittt *dalam hati* >.< 
lepastuuu eheeemm2 . cikgu bawak keluaq resultt pbs . aku pun aiseh . ni lemah ni .
mak aku tngokkkkkkkkkkkkkk lepastuu sekian . abeh laaa . xmau cita apa2 -___________-
then lepastu jumpaa kawan2 ♥ lepak nan WANIS . ELYDA . KAK LANG . AINA . AMANINA .
yg sedihnyaaa cikgu xabaq pun kt aku kena mai gotong royong esok ;'( . nasibb kawan abaq . 
Lau dakk la kan lenaaa laa aku esokkk (Y)
p pukol 8.30 . balikk pukoi 11 gituu . xbole lama g keeee O.O . bukan adaa taklimat apa pun . mak aku tu haaa duk sembangg dngan kawan2 dy . ni malaihhhhh ni kalau mai dgn mak akuuu . 
aku yg tengah sakitt perutt masa tu smpai hilang dh penyakit tu -,-" .  
oke oke laa . cabutt dh tgn nihh . ♥ . ciauuu lu :*
byee byeee . assalamualaikum . ingatt ye! JANGAN PONTENG SEKOLAH . SEE YAW X)

SINCERELY , 
SYAFIRA ANAK SA'AD .

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Assalamualaikum , holaaa blogger :D . welcome to my blog , dropped ur footprints at shoutbox . copycat NOT ALLOWED . Thanks guys :*
You Land here , click the follow button :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Terima kasih daun keladi ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
Owner : Syafira