Sweet Potato
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday 11 December 2012 | 23:50 | 0 Atasinchi
Hai blogger sekalian :D
assalamualaikum . heee . sehat ? *kelipmata*
toink toinkk . actually , hari ni 12/12/12 kan ?
huhh , depa cakap tarikh tu cantik . yey ! mmg cantik .
but , nothing speacial .
Saya budak sekolah , gila2 tpi okey , selalu bosan bila cuti sekolah . saya budak sekolah . xkan terpisah . LOL . --'
like usual , aktiviti harian . sleeping , tweeting , facebooking , eating . whatsapp dgn kila . 
tpi best jugak whatsapp dgn dy . winkwink . merapu pasal crita ap bendaa tu . 
cinta bersemi di putih abu2 . haaa . panjang haih tajukk --'
dy nk billy :'( . mana bolee ! wahaha xD
 wuwuw *cedih* .  . hm , apa mau bikin di hari yg indah ini ? *ayattt*
actually , aku bosan duk rumah soreng2 :/ . tpi syok gak , bole golek2 sorang2 , bole menjerit sana sini kan . bole tungging sana sini tanpaa adaa pengetahuan sesiapa . kikiki xD. 
btw , ampa dengaq tak lgu blog aku nihh ? aku xdengan nyee punnn . nak kata pekak tuu ermmm *pikir 3 , 4 kali* tak kott -.-' aku sehat walafiat lgii . maybe lappy aku problemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm . stqess woi stqess . *menjerit*
hm lain la kalau sekolah , hee pih sekolah tu bole laa happy2 skitt . lepak dgn kawann . 
gila bersama , ketawa bersama ku harap kita dpt mati bersamaa . eh?  x)
qindu woi kat kawan2 . qindu serindu rindunyaaa *hujan*  
hm brapa minggu lagi nk bukak sekolah? *menghitung hari*. baju dh jahittt . k --'
ekhemmm . *batuk* dh letew sikit2 . ingat aku rajin ka nk type bnyak2  ceni haaaa .. oke la gtg , bye 
SEDUT HABUK GUNA VACCUM , 
ASSALAMUALAIKUM 

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Assalamualaikum , holaaa blogger :D . welcome to my blog , dropped ur footprints at shoutbox . copycat NOT ALLOWED . Thanks guys :*
You Land here , click the follow button :)
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Terima kasih daun keladi ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
Owner : Syafira